جنگ با ایران
  • کارشناس اندیشکده امریکن اینترپرایز معتقد است که ترامپ رئیس‌جمهور فاسدیست که با سوءاستفاده از اختیارات ریاست جمهوری در آمریکا، خودکامگی در عرصه سیاست خارجی را به بالاترین حد خود در طول تاریخ آمریکا رسانده است؛ او تأکید می‌کند که این خودکامگی به شدت به جایگاه و اعتبار آمریکا در عرصه جهانی آسیب زده است.

  • نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌های منتشرشده در رسانه‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد به دنبال تفاهم ایران و آمریکا و تشدید اختلافات سیاسی و امنیتی در تل‌آویو، ۶۳ درصد ساکنان اراضی اشغالی نسبت به آینده این رژیم ابراز نگرانی کرده‌اند و بیش از نیمی از آنان نیز عملکرد بنیامین نتانیاهو در مدیریت جنگ با ایران را ناموفق ارزیابی می‌کنند.

  • یک رسانه عبری فاش کرده است که هم‌زمان با جنگ علیه ایران، هیئتی از مقام‌های امنیتی ارشد امارات به‌صورت محرمانه به تل‌آویو سفر و درباره هماهنگی‌های امنیتی و تحولات منطقه با مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرده است.

  • نیویورک تایمز:

    روزنامه نیویورک‌تایمز، دونالد ترامپ را بازنده جنگ چهارماهه با ایران خواند و نوشت که او با آغاز این جنگ مرتکب اشتباهی هولناک شد و اکنون با توافقی صلح را می‌پذیرد که تمام جهان آن را شکستی برای او و آمریکا می‌دانند.

  • لوکاشنکو:

    رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که آمریکا با ورود به جنگ با ایران مرتکب یک «اشتباه مهلک» شد. الکساندر لوکاشنکو در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی العربیه گفت: این (جنگ) یک اشتباه مهلک بود. آنها (آمریکایی ها) نباید این کار را می‌کردند.